Kom je naar een voorstelling van Het Theater? Wij verwelkomen je graag!
Online tickets
Onze kaartverkoop verloopt bij voorkeur via onze website. Selecteer de gewenste voorstelling, datum en tijd, volg de stappen, en de rest gaat vanzelf! Je ontvangt altijd ( soms duurt dit even ) een e-mail ter bevestiging, met daarin een link naar je tickets. Heb je deze e-mail niet ontvangen? Neem dan even contact met ons op via tickets@hettheater.nl.
Let op: een bevestigingsmail is geen toegangsbewijs. Bij de ingang van onze theaterzaal scannen wij de QR-code van je ticket(s). Dat kan op je smartphone of geprint op papier. Je vindt de QR-code via een link in je e-mail. Met alleen het vertonen van een e-mail kunnen wij je helaas niet binnenlaten.
Aan de kassa
We verzoeken je vriendelijk om tickets zoveel mogelijk via onze website te kopen.
Lukt dit niet? Dan kan je ook je tickets kopen aan de kassa.
Dit kan op drie momenten:
Rolstoelplaatsen
Wil je rolstoelplaatsen reserveren? Dat is online helaas niet mogelijk. Stuur ons een e-mail op tickets@hettheater.nl en geef aan dat het om een rolstoelplaats gaat. Wij zorgen er dan voor dat er een mindervalidenplek gereserveerd wordt, inclusief een plaats voor een eventuele begeleider. Het Theater beschikt over twee rolstoelplaatsen. Lees hier meer over onze toegankelijkheid voor mindervaliden.
Ben je te laat?
Zorg altijd dat je ruim op tijd bent voor een voorstelling van Het Theater. Na aanvang van een voorstelling kunnen we je helaas niet meer binnenlaten in de zaal. We bieden je dan nog wel de mogelijkheid om in onze gezellige foyer (met een drankje) de voorstelling op een tv-scherm te volgen.
Wil je meer weten over je tickets bij Het Theater? Stuur dan (bij voorkeur) een e-mail naar tickets@hettheater.nl. Of bel ons op 035-2080041. Spreek je boodschap in, dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op.