Informatie over je tickets

Kom je naar een voorstelling van Het Theater? Wij verwelkomen je graag!

Online tickets
Onze kaartverkoop verloopt bij voorkeur via onze website. Selecteer de gewenste voorstelling, datum en tijd, volg de stappen, en de rest gaat vanzelf! Je ontvangt altijd een e-mail ter bevestiging, met daarin een link naar je tickets. Heb je deze e-mail niet ontvangen? Neem dan even contact met ons op via tickets@hettheater.nl.

Let op: een bevestigingsmail is geen toegangsbewijs. Bij de ingang van onze theaterzaal scannen wij de QR-code van je ticket(s). Dat kan op je smartphone of geprint op papier. Je vindt de QR-code via een link in je e-mail. Met alleen het vertonen van een e-mail kunnen wij je helaas niet binnenlaten.

Telefonisch, per e-mail of aan de kassa
We verzoeken je vriendelijk om tickets zoveel mogelijk via onze website te reserveren.
Lukt dit niet? Dan bieden we je de volgende andere opties aan om je tickets te reserveren:

  1. Stuur ons bij voorkeur een e-mail op tickets@hettheater.nl. Geef duidelijk de dag, tijdstip en voorstelling van je voorkeur aan én je eigen contactgegevens. Je ontvangt de tickets dan via e-mail van ons.
  2. Bel ons op 035-20 800 41. Spreek je boodschap in, dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op.
  3. Loop binnen om je tickets aan de kassa te kopen. Dit kan op twee momenten:
    1. Vanaf een uur voor de betreffende voorstelling is onze kassa geopend. Je kunt dan nog kaarten kopen voor de voorstelling die op dat moment gaat plaatsvinden. Essentiële voorwaarde daarbij is dat er nog wel kaarten beschikbaar zijn. Check dit dus goed van tevoren op onze website. Als een voorstelling uitverkocht is, wordt dit altijd op onze website kenbaar gemaakt.
    2. Na aanvang van elke voorstelling is de kassa nog een half uur geopend voor de verkoop van tickets van andere voorstellingen, maar uiteraard niet meer voor de voorstelling die op dat moment plaatsvindt.

Rolstoelplaatsen
Wil je rolstoelplaatsen reserveren? Dat is online helaas niet mogelijk. Stuur ons een e-mail op tickets@hettheater.nl en geef aan dat het om een rolstoelplaats gaat. Wij zorgen er dan voor dat er een mindervalidenplek gereserveerd wordt, inclusief een plaats voor een eventuele begeleider. Het Theater beschikt over twee rolstoelplaatsen. Lees hier meer over onze toegankelijkheid voor mindervaliden.

Ben je te laat?
Zorg altijd dat je ruim op tijd bent voor een voorstelling van Het Theater. Na aanvang van een voorstelling kunnen we je helaas niet meer binnenlaten in de zaal. We bieden je dan nog wel de mogelijkheid om in onze gezellige foyer (met een drankje) de voorstelling op een tv-scherm te volgen.

QR-code corona
Op dit moment zijn wij als theater verplicht je te vragen naar een coronatoegangsbewijs (voor bezoekers vanaf 13 jaar), in combinatie met een id-bewijs (vanaf 14 jaar). Een coronabewijs krijg je wanneer je volledig gevaccineerd bent, recent genezen bent van corona of een negatieve testuitslag van maximaal 24 uur na het moment van testen kunt overleggen. Bij de toegang tot de zaal vragen we je dus om twee QR-codes: één voor je coronabewijs en één voor je ticket(s).

Wil je meer weten over je tickets bij Het Theater? Stuur dan (bij voorkeur) een e-mail naar tickets@hettheater.nl. Of bel ons op 035-2080041. Spreek je boodschap in, dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Nieuwsbrief

Niks meer missen? Meld je dan aan voor onze nieuwsbrief. Schrijf je snel in!